Bestellen, bezorgen, retouren
Bestellen
Alleen personen van 18 jaar en ouder kunnen bestellingen plaatsen via de websites. Indien producten worden bezorgd, kan de bezorger om legitimatie vragen indien er twijfel bestaat over de leeftijd van de persoon aan wie de bestelling wordt afgegeven. Geldige legitimatiebewijzen zijn onder meer een nationaal paspoort en een Europese identiteitskaart. Indien niet aan de minimum-leeftijdsvereisten is voldaan, is onze bezorger helaas genoodzaakt de bestelling mee terug te nemen, waarna tenminste de bezorgkosten à € 7,95 in rekening worden gebracht.
Hoewel deze website met de grootste zorgvuldigheid tot stand is gekomen, kan het voorkomen dat kenmerken van producten (prijs, uiterlijk, allergenen vermelding) niet juist worden weergegeven of afgebeeld. U kunt geen aanspraak maken op levering op grond van foutief weergegeven informatie.
Henri Bloem's Wijnkoperijen behoudt zich het recht voor actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en acties voortijdig te beëindigen.
Levering en Retouren
Wij streven ernaar uw bestelling binnen drie dagen te leveren, uiterlijk binnen vijf werkdagen. Als wij de wijn niet zelf bezorgen, versturen we uw pakket met PostNL. helaas hebben we dan geen invloed op het tijdstip van bezorgen. Daarnaast is PostNL gestopt met de papieren met de papieren notificatie in de brievenbus als ze u niet thuis treffen. Volg dus goed de Track & Trace die u ontvangt per e-mail en indien nodig wordt u ook daarmee geinfomeerd bij welke POSTNL-locatie het wijnpakket voor u klaarligt. is het na een week niet afgehaald, dan komt het automatisch retour naar onze winkel. Wij accepteren geen aansprakelijkheid voor een te late levering.
Retourneren van uw bestelling, inclusief de betaalde verzendkosten, kan altijd, zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen na plaatsing van de bestelling. Eventuele verzendkosten van retournering komen voor rekening van de koper. Bij niet thuis wordt het pakket retour genomen of naar een PostNL afhaalpunt gebracht. In geval van het laatste kan het pakket daar worden afgehaald. Als het pakket opnieuw verstuurd dient te worden komen de extra verzendkosten à € 7,95 voor rekening van de opdrachtgever.
Wordt er niet binnen 30 dagen geleverd, dan behoudt de koper het recht voor de order zonder verdere kosten te annuleren.
Webshop bestellingen boven de € 75,00 worden in Nederland op één adres gratis bezorgd. Dit geldt alleen voor standaard bestellingen uit de webshop. Voor persoonlijke wensen of op maat gemaakte pakketten kunt u contact opnemen met een Henri Bloem's vestiging bij u in de buurt. Eventuele bijkomende kosten gaan in overleg met de betreffende winkeleigenaar.
Voor bestelling van minder dan € 75,00 op één adres in Nederland brengen wij € 7,95 bezorgkosten in rekening, tenzij anders vermeld. Voor bestelling minder dan
€ 150,- op één adres in België en Duitsland brengeb wij € 11,50 bezorgkosten in rekening, tenzij anders vermeld.
Prijzen
Alle prijzen getoond op onze website zijn inclusief 21% BTW.
Voor zakelijke klanten die staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, bestaat de mogelijkheid om - tegen overlegging van een nummer Kamer van Koophandel (niet ouder dan 30 dagen) - te betalen na ontvangst van een factuur. Wij sturen u deze factuur toe na aflevering van uw bestelling, of voegen deze toe aan de bestelling.
Wij behouden ons het recht voor om betaling middels automatische incasso of betaling via factuur te weigeren, alsmede om te allen tijde betaling door middel van uw pinpas te verlangen.